YouTube
נווטו אלינוצרו קשרצפו בסרטון

עיצוב אמבטיה ומקלחות

להתקלח בבית, להרגיש בספא

יש משהו קסום בשהייה בספא. הריחות, הצבעים, התחושות הייחודיות עושות לנו משהו, מרגיעות את הגוף ואת הנפש. שאלתם את עצמכם פעם למה בעצם שלא תיהנו מתחושות נעימות שכאלו גם בבית? נכון, כמו לראות סרט בקולנוע, או לאכול בחוץ, יש משהו נוסף, איכות שכזו, שלא מקבלים בבית (גם אם יש לכם מסך ענק או בן או בת זוג טבחים מדופלמים). ובכל זאת, איכויות רבות מהספא יכולות להגיע אליכם הביתה ולהעצים את החוויה היומיומית שלכם. בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם!

עיצוב חדר אמבטיה

אנחנו במטבחי מיכאלו מלבד מלבד מבניית מטבחים, מאמינים כי אנחנו יוכלים להביא את התשוקה שלנו גם לתחום הריהוט המשלים לבית כגון ארונות אמבטיה, נגרות פנים ועוד.

חדר האמבטיה הוא אחד החדרים היותר חשובים בבית. אנו מבקרים בו לרוב מיד עם הקימה, כשאנו עדיין חצי בחלום, ועוברים בו לאורך היום פעמים רבות. מדוע, אם כן, חדר כל-כך שימושי שאנו מבקרים בו לעיתים כה תכופות לא זכה עד היום, אצל רוב האנשים, ליחס הולם?


אלמנטים חשובים בעיצוב נכון של חדר אמבטיה

אם אתם גם רוצים חדר אמבטיה מפנק, והחלטתם ללכת על זה ולעשות את הצעד הזה, ישנם כמה דברים שיכולים לעזור לכם לעלות על דרך הזהב להשגת המטרה. כמו בכל חדר, גם בחדר האמבטיה יש את האלמנטים הבולטים יותר. התאורה והצבעים, וכמובן, הרהיט העיקרי או הגדול ביותר. בחירה נכונה של ארונות אמבטיה יהפכו את החדר מעוד חדר אמבטיה רגיל לחדר נעים ומיוחד. על-ידי בחירה מושכלת עם מחשבה תחילה ניתן להביא את החדר הזה בדיוק לכיוון שאתם מחפשים, וליצור אווירה מעולה.

כשאתם ניגשים לבחור ארון אמבטיה חשוב לזכור כי אומנם מדובר בפריט עיצוב, אך הוא פונקציונאלי מאין כמוהו. לכן מומלץ להיעזר באיש מקצוע ולמצוא בעזרתו את האיזון שבין הצרכים שלכם – הפונקציונאליים ואלו של העיצוב, ולשלב ביניהם בחוכמה.

עוד אלמנטים בעיצוב חדר הרחצה שכדאי לשים עליהם דגש

  • תאורה באמבטיה – רכה או חדה? תאורה רכה תעניק לחלל אווירה של ספא כפרי, כאשר חדה תגרום לו להרגיש מודרני ועירוני. 
  • גודל האמבט – רהיט גדול ודומיננטי דורש התאמה ומחשבה מעמיקה.
  • ברזים – הברזים, במקביל להיותם אלמנט מאוד שמיש, יכולים לעשות המון אווירה.

הרשימה הזו רק בתחילתה, ומי שמתמחה בעיצוב חדרי אמבטיה יידע לכוון ולהדריך אתכם בבחירת האלמנטים הנכונים. עם קצת מחשבה והשקעה תוכלו גם אתם להתעורר כל בוקר לחדר אמבטיה מפנק ומרגיע, חווית ספא אמיתית.


עיצוב אמבטיה ומקלחות
דורג על ידי חמי פורת
5

זכויות יוצרים

אתר michaelo.co.il הינו בעל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, ובאתרים הנלווים אליו באופן בלעדי.
במסגרת זכויות היוצרים והקניין הרוחני נכללים בין היתר, עיצובו הגראפי של האתר, מבנה האתר,
מרכיביו הצורניים והמהותיים של האתר, הטקסטים המופיעים בו, וכן קבצים ויישומים מכל סוג ומין שהוא.
חל איסור מוחלט על העתקה, הפצה, הצגה, פרסום או העברה של הנ"ל או חלק מהם,
אלא אם ניתנה לכך הסכמת אתר michaelo.co.il מראש ובכתב.

יצירת קשר

כתובת:  גלגלי הפלדה 16, הרצליה פיתוח

טל': 09-9506703  |  פקס: 09-7683322

דואר אלקטרוני:    info@michaelo.co.il