YouTube
נווטו אלינוצרו קשרצפו בסרטון

מטבחים זה מטבחי מיכאלו

עולם המטבחים טומן בחובו עושר צורני, מבני וחומרי, ומאפשר ללא מעט חלומות להירקם למראות, האפשרויות רבות, אך רק בחירה אחת נכונה! אילו סוגי מטבחים קיימים בתחום, מה ההבדל בינהם ולמי הם עשויים להתאים?


מטבחים מודרניים

מטבחים
המטבחים המודרניים מיישמים עקרונות מהעיצוב התעשייתי, ומתאפיינים בקווים נקיים ועדינים, שתורמים לרמת אסתטיקה גבוהה בחלל. במטבחים אלו תתאים תאורת לד, המדמה אור יום מעל משטחי העבודה ושטח המטבח, וחיפויים בגימור מתוחכם. הגוונים השולטים מונוכרומטיים, אך אין זה הכרח. משטחי העבודה ישלבו חומרים מתקדמים כמו קוריאן או נירוסטה למראה נקי ומהודק.
מטבחים מודרניים יתאימו במיוחד לאוהבי תחושת הניקיון, שעוקבים אחרי הטרנדים, ונוהגים לחדש מעת את סביבתם.


מטבחי פרובנס


מטבחי פרובנס הם שם כולל לקו עיצובי, המנסה לשמר כמה שיותר את התחושה הטבעית בחלל. מטבחים אלו מאופיינים יותר מכל בשימוש בחומרים המשמרים רמת גימור אותנטית, לעיתים שואבים השראה מעיצוב אנגלי מהודק, לעיתים מעיצוב צרפתי עשיר בעיטורים ואלמנטים אומנותיים, ולעיתים מעיצוב איטלקי, המאופיין בגוונים נעים ורכים בעין.
המראה השלם מושג באמצעות חיפוי בריקים בקירות, וריצוף אבן, עבודת פרזול בשילוב קרמיקה, ושמירה על קן עיצובי בסגנון מסורתי. את מטבחי הפרובנס תשלים פינת אוכל מעץ בגוונים בהירים,
מטבחי פרובנס יתאימו במיוחד לאוהבי הטבע והפרחים, וכאלה המעוניינים לשמר את הקסם של פעם. מטבחי פרובנס ידועים גם בשם מטבחים כפריים.


מטבחים אקלקטיים


מטבחים אקלקטיים מזמנים מפגש מרתק בין ישן לחדש, חיפויי רצפה דמוי עץ, או בריקים מפירוק בשידוך לארונות מפורמייקה בוהקת, מתכתבים עם תאורת מגוונת, משלבים אביזרים מתקופות שונות על מדף אחד, ויוצרים פיוז'ן מעניין עם סיפור מאחוריו.
מטבחים אקלקטיים יתאימו במיוחד לחובבי הבוהו שיק, אוהבי הריהוט המשופץ, אנשים עם תפיסה אקולוגית מפותחת, שמכבדת שימור של הקיים והשמשה של הפריט הטוב והישן, ללא התפשרות על קדמה וטכנולוגיה מהשורה הראשונה.


מטבחי נירוסטה


מטבחי נירוסטה הם הגרסה הביתית למטבחים התעשייתיים הגדולים ורחבי הידיים. הם קיבלו את שמם אודות למשטחי העבודה הבוהקים, שמאפשרים מגוון שימושים של עיבוד, חיתוך, בישול, אפיה והגשה של מזון. מטבחי נירוסטה ישתלבו היטב עם צבעים מונוכרומטיים, ויעניקו מראה חדשני והייטקיסטי למרחב. מתאימים במיוחד לאוהבי הניקיון, הפרקטיים, שמבקרים במטבח בתדירות גבוהה.
לסיכום, כפי שניתן לראות, לכל אדם יש מטבח, שנבנה במיוחד עבורו, אך בעיצוב כמו בעיצוב גמישות והבנת הצרכים מהמרחב והחלל הם אלו, שיהוו את הבסיס למטבח.
המומחיות שלנו היא להבין את הצרכים שלכם משטח המטבח, ולאפשר אותם באמצעות עיצוב המרחב, במומחיות זו אנו עוסקים כארבעה עשורים, משדרגים ומשכללים לא רק את שיטות העבודה, אלא גם את אופן הצבת האובייקטים וחיבורם. אנו דוגלים ביצירת מטבחים פונקציונאליים, שמותאמים לרמת השימוש, הנדרשת עבורם, ומשלבים עמם אלמנטים של תאורה מגוונת, משטחי עבודה, חיפויי קיר ורצפה. אנו מזמינים אותך לעלעל בקטלוג ולהתרשם ממבחר הפרויקטים באתר.


המילה האחרונה מתערוכת המטבחים במילאנו -  מטבחים שחורים

השנה בתערוכת המטבחים היוקרתי במילאנו איטליה - אורוקוצ'ינה - EuroCucina בלט בנוכחותו הצבע השחור, וניתן היה לראות מטבחים שחורים מעוצבים בסגנונות רבים

מטבחים שחורים

זכויות יוצרים

אתר michaelo.co.il הינו בעל זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, ובאתרים הנלווים אליו באופן בלעדי.
במסגרת זכויות היוצרים והקניין הרוחני נכללים בין היתר, עיצובו הגראפי של האתר, מבנה האתר,
מרכיביו הצורניים והמהותיים של האתר, הטקסטים המופיעים בו, וכן קבצים ויישומים מכל סוג ומין שהוא.
חל איסור מוחלט על העתקה, הפצה, הצגה, פרסום או העברה של הנ"ל או חלק מהם,
אלא אם ניתנה לכך הסכמת אתר michaelo.co.il מראש ובכתב.

יצירת קשר

כתובת:  גלגלי הפלדה 16, הרצליה פיתוח

טל': 09-9506703  |  פקס: 09-7683322

דואר אלקטרוני:    info@michaelo.co.il